Karaoke - Vad har du timat? Vad vill du sjunga?

Användarvisningsbild
KennyMan666
Shikigami
Kontakt:

Re: Karaoke - Vad har du timat? Vad vill du sjunga?

Inläggav KennyMan666 » tis 09 aug 2011, 00:51

Tja, det är inte en dålig idé. Men det finns ju ingen anledning att inte ha både text&stillbilds-guide och video-guide, så får man läsa/titta på vilken man vill.

En anledning till att jag inte gjort det än har att göra med att jag helst vill göra det på senaste versionen, men sitter på crackad gammal version själv. Vi har pratat om att köpa in en fullversion i Göteborg, vi måste bara få tummen ur.
Bild
Mästare i PoFW | Administratör, Svenska Touhou-wikin | STGFan, Sveriges shmup-community
Användarvisningsbild
saiyoucho
Pepsi Osbourne
Kontakt:

Inläggav saiyoucho » tis 09 aug 2011, 01:07

Själv har jag suttit på en gammal trial version. Funderade på att köpa en full version ett tag men vad jag kan minnas är den ohyggligt dyr. Köpte nyligen ett inspelningsprogram till datorn som vi har kört på senaste meetupen tillsammans med en ny mikrofon för att spela in när vi körde lite Momiji platformer och Touhou bomberman.

Tråkigt nog tror jag inte att man kan spela in från Karafun med det programmet, men jag kan kolla om det går senare i sånt fall.
Bild
Du har väl inte missat min musik? | .:Youtube:. | .:Soundcloud:. |
むきゅ!むきゅん!きゅきゅきゅん! Mukyu!~
Användarvisningsbild
KennyMan666
Shikigami
Kontakt:

Inläggav KennyMan666 » fre 27 jul 2012, 22:29

Och, åh, förresten.

Gällande vad jag och Sai pratade om härovan för typ ett år sedan: Studio finns inte längre att köpa. Eller ens ladda ner en Trial-version av.

MEN DET HAR JAG LÖST.

Man klickar nämligen här och läser och så laddar man ner och sen läser man ännu mer, för om man inte följer readmen kan det bli mest skit av alltihop.
Bild
Mästare i PoFW | Administratör, Svenska Touhou-wikin | STGFan, Sveriges shmup-community
Användarvisningsbild
KennyMan666
Shikigami
Kontakt:

Inläggav KennyMan666 » fre 05 okt 2012, 16:34

Den där KaraFun-guiden jag pratade om för över ett år sedan är förresten klar nu.
Bild

Återgå till "Musik"