Birdie

Användarvisningsbild
SKD
Lesser Youkai

Birdie

Inläggav SKD » tis 08 apr 2014, 00:10

Ja, vilka ska hit egentligen?

Eftersom det endast står ett datumlöst inlägg om detta på touhou.se men ingenting om det på forumet, så undrar man ju lite hur aktiviteten blir och om det är värt att köpa biljett.

Det är alltså någon sorts LAN-festival i Uppsala från 29:e Maj till 1:a Juni. Här.
Användarvisningsbild
Nac0n
Moon Rabbit

Re: Birdie

Inläggav Nac0n » tis 08 apr 2014, 14:29

SKD skrev:Ja, vilka ska hit egentligen?

Eftersom det endast står ett datumlöst inlägg om detta på touhou.se men ingenting om det på forumet, så undrar man ju lite hur aktiviteten blir och om det är värt att köpa biljett.

Det är alltså någon sorts LAN-festival i Uppsala från 29:e Maj till 1:a Juni. Här.

Det ska bli av, men eftersom grabbarna nyss hade pratat med Confusion så lades det upp på hemsidan på måfå kan jag tänka mig =P.

Eftersom det är en bit bort, precis som Närcon Sommar så kan jag tänka mig att det inte har lagts upp något därför.
Användarvisningsbild
Gale
Ayaya!
Kontakt:

Inläggav Gale » ons 09 apr 2014, 08:11

Det är högst aktuellt.
Inlägget på touhou.se är mer eller mindre kopierat från Facebook där datum för publicering finns.
I övrigt är inte aktiviteter i detalj planerade. Turneringar i de tre populära spelen DoS, PoFV och Soku är dock redan fastställt, då Birdie suktar efter tävlingar.

Ska försöka uppdatera touhou.se så ofta som möjligt, men enklast just nu är att gilla oss på Facebook för att se hur många som är intresserade och kommande nyheter.
Bild
Användarvisningsbild
SKD
Lesser Youkai

Inläggav SKD » ons 09 apr 2014, 19:04

Aha, Facebook, kanske börjar bli dags att skaffa det snart..
Men kul, då får man börja öva lite till spelen då. :)

Återgå till "Events / Konvent"