AKT-01 (Konvent 2014)

Användarvisningsbild
Aku
Ghost

AKT-01 (Konvent 2014)

Inläggav Aku » ons 13 mar 2013, 19:22

AKT är fett coolt, troligtvis det mest episkt organiserade konventet Sverige har sett.

De hade sitt stora infosläpp för 20 minuter sen, all info bör finnas här:
http://akt-stockholm.se/

tl;dr
Fryshuset, massor med föreningar, väldigt välorganiserat. Väldigt, väldigt välorganiserat.
Slutet av februari nästa år.

Såatteh... Tagga till! Biljetterna släpps nog någon gång någorlunda snart.
Bild
Användarvisningsbild
Gale
Ayaya!
Kontakt:

Re: AKT-01 (Konvent 2014)

Inläggav Gale » ons 13 mar 2013, 21:03

Jag är hypad på detta.
Väldigt hypad.
Att vi också har en säkrad plats där redan, och det bör tilläggas - vi kommer arrangera där, gör det väldigt mycket roligare.
Stort plus att det är i Stockholm med. Fett lätt att frakta alla FÖRBANNADE grejor till konventet :D
Bild
Användarvisningsbild
Sodamachine
Remu Bombhax

Inläggav Sodamachine » ons 13 mar 2013, 21:20

Gale skrev:Stort plus att det är i Stockholm med. Fett lätt att frakta alla FÖRBANNADE grejor till konventet :D

+9
Det kommer vara det skönaste av ALLT!
Adauchi
Ghost
Kontakt:

Inläggav Adauchi » fre 20 sep 2013, 12:52

Vid det här laget så vet nog alla redan vad AKT är, och det hoppas jag, för Touhou Sweden kommer dit!

Det har skett en ganska stor förändring sen Aku skapade den här tråden och det är numera så att AKT har valt att byta lokal till en bra mycket större sådan. Detta tror jag kommer påverka oss positivt. Vi vet förvisso inte hur de tillgängliga rummen såg ut i Fryshuset, men det låter på AKT som om det finns bra mycket fler möjligheter till gigantiska utrymmen i den nya lokalen.

Biljettsläppet är om sju dagar, så var redo! Nedräkning och info om biljetter finns här.

Touhou Swedens föreningssida på AKT finns här.

Hoppas vi ses på AKT!
Användarvisningsbild
Nac0n
Moon Rabbit

Inläggav Nac0n » lör 21 sep 2013, 13:03

Adauchi skrev:Vid det här laget så vet nog alla redan vad AKT är, och det hoppas jag, för Touhou Sweden kommer dit!

Det har skett en ganska stor förändring sen Aku skapade den här tråden och det är numera så att AKT har valt att byta lokal till en bra mycket större sådan. Detta tror jag kommer påverka oss positivt. Vi vet förvisso inte hur de tillgängliga rummen såg ut i Fryshuset, men det låter på AKT som om det finns bra mycket fler möjligheter till gigantiska utrymmen i den nya lokalen.

Biljettsläppet är om sju dagar, så var redo! Nedräkning och info om biljetter finns här.

Touhou Swedens föreningssida på AKT finns här.

Hoppas vi ses på AKT!

Hall-bytet verkar trevligt med tanke på att fryshuset inte riktigt var min grej när Meuwcon var igång.
Ser mer mys-trevligt ut! Lite som Närcon i Örebro.
Användarvisningsbild
WardenOath
Legenden

Inläggav WardenOath » tis 24 sep 2013, 14:31

Helt plötsligt så blev mitt behov av pengar lite större.

Återgå till "Events / Konvent"