Touhou Sweden Meetup: Sveroks Stockholmslokal | 9-11 Maj

Adauchi
Ghost
Kontakt:

Touhou Sweden Meetup: Sveroks Stockholmslokal | 9-11 Maj

Inläggav Adauchi » fre 02 maj 2014, 13:14

Lokalen öppnar klockan 13:00 på Fredag den 9:e Maj, och stänger för aktiviteter klockan 18:00 den 11:e Maj. Därefter städar vi lokalen.

Då kör vi igen allesammans! Denna gång med lite kort varsel tyvärr. Vi vill inte gärna ha evenemanget för nära vårat arrangemang på Birdie nästa månad, men vi ändå uppfylla vårat löfte om åtminstone 6 träffar per år. Dessutom kommer Sai hem från Japan den här veckan!

Träffa gänget! Spela Touhou! Lyssna på Touhou! Prata om Touhou! Kasta ring mot Ichirin och brofista Unzan om du vinner! Bli ett med Touhou! Det sedvanliga.

Hela härliga händelsen kommer att ske i Sveroks Stockholms-kansli vid Lidnersgatan 10 i Kristineberg, Stockholm. Finns finfin Tunnelbaneanslutning dit och det tar 5 minuter att gå till lokalen.

Lokalen har dusch, plats att sova på (ta med liggunderlag!), kök med kylskåp, mikrovågsugn, osv. Internet finns, både trådlöst och trådat. Försök att hålla rent efter er. Diska gärna glas, koppar och tallrikar istället för att ta nya. Om ni använder varor från köket som ni inte har inhandlat själva så meddela Andreas, Mattias, Loke eller Michael, så att vi kan ersätta dessa. Det finns en del allergier hos de som använder lokalen och dessa står skrivna på kansliets kylskåp. Rätta er efter dem. Touhou Sweden tillåter ingen alkohol under föreningsaktiviteter.

Viktigt att veta är att detta är en föreningsaktivitet. Alltså, det är Touhou Sweden som genom Sverok Stockholm står för lokalen. Vi vill därför att de som deltar och är 13 år fyllda, ska vara registrerade och betalande medlemmar i Touhou Sweden. Medlemskapet kostar 50 kr och sträcker sig över ett år. Sidan för registrering går att hitta på http://www.touhou.se/. Medlemsavgiften kan betalas i hand till Andreas eller via föreningens konto. Pengarna går naturligtvis till att vi ska kunna göra framtida konvent och träffar så mycket bättre! =)

Clearingnummer: 5257
Kontonummer: 10429 04

/Andreas (Ada) Vollertzen
Senast redigerad av 1 Adauchi, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
Wolfie
Greater Fairy

Re: Touhou Sweden Meetup: Sveroks Stockholmslokal | 9-11 Maj

Inläggav Wolfie » fre 02 maj 2014, 14:59

Det är långt till stockholm och jag är bjuden på Eurovision-sneak-preview ;_;

Vi får se, helt enkelt.
Användarvisningsbild
Dragon Walker
Greater Fairy

Inläggav Dragon Walker » sön 04 maj 2014, 20:11

Tack för infon, ska göra mitt bästa för att kunna närvara. Då jag dragit upp arbetstakten på Bounty Runner kommer jag att satsa på danmaku workshop denna gång.
Adauchi
Ghost
Kontakt:

Inläggav Adauchi » sön 04 maj 2014, 21:42

Ska vara fredag. Inte torsdag. Jag som är mupp.
Användarvisningsbild
Poplopsipo
Normal Modo

Inläggav Poplopsipo » mån 05 maj 2014, 14:02

Jag anländer till Stockholm Central klockan 12.24 på Fredag. Någon som vill mötas upp där innan vi beger oss mot Sverok-lokalen?
Bild

Återgå till "Meetups"