Danmakufu

Användarvisningsbild
chum
Lesser Youkai

Danmakufu

Inläggav chum » ons 22 feb 2012, 00:31

Någon här som har några tips inom Danmakufu? Har inte kört så mycket då det är på ett ungefär lika laggigt som EoSD utan Vpatchen för mig (med andra ord, om någon vet hur man kan minska lagget så skulle det också vara trevligt.)

Kört lite concealed the conclusion och sett ett o annat på youtube.
Användarvisningsbild
saiyoucho
Pepsi Osbourne
Kontakt:

Re: Danmakufu

Inläggav saiyoucho » ons 22 feb 2012, 07:15

chum skrev:Någon här som har några tips inom Danmakufu? Har inte kört så mycket då det är på ett ungefär lika laggigt som EoSD utan Vpatchen för mig (med andra ord, om någon vet hur man kan minska lagget så skulle det också vara trevligt.)

Kört lite concealed the conclusion och sett ett o annat på youtube.

Det finns v-patch till danmakufu. Inte kört så mycket på det själv förutom när jag försökt göra lite egna saker inom det. Kan säga direkt att det inte är särskilt användarvänligt. Skulle nog se det som att det mest beror på att dom implementerat alla funktioner på ett sätt jag aldrig någonsin skulle gjort det själv.

Appropå danmakufu så har ju till exempel phantasm banan för SA som någon gjorde, gjorts i danmakufu. Antar att både den och phantasm för MoF som någon annan också gjort som standalone är fritt tillgängliga.

Eftersom det är 2 hemmabyggen som inte släppts officiellt eller säljs så skulle vi kunna hosta dom via sidan. Någon som vet mer om hur det är med dom?
Bild
Du har väl inte missat min musik? | .:Youtube:. | .:Soundcloud:. |
むきゅ!むきゅん!きゅきゅきゅん! Mukyu!~

Återgå till "Touhou [Doujin]"